دانلود پاورپوینت مدیریت و فرهنگ بازاریابی
تعداد اسلاید :67
فهرست مطالب:
مقدمه
وظایف مدیر بازاریابی
تعاریف بازاریابی
اهداف بازاریابی
بازارشناسی
بازارسازی
حقیقات درباره بازار
تحقیقات درباره مشتری و مصرفکننده
خلاقیت و نوآوری در بازاریابی
آمیخته بازاریابی
منابع
مقدمه :
بازاریابی شامل شناخت نظام بازار و نیازها و خواسته هاورفع آنها ازطریق مبادلات مطلوب است .
بازاریابی یعنی انجام فعالیتهایی مثل خرید و فروش کالا،حمل و نقل و انبار کردن آن
بازاریابی به مجموعه ای از فعالیتهای بازرگانی اطلاق می شود که جریان کالاها یا خدمات را از تولیدکننده تا مصرف کننده یا استفاده کننده نهایی آن هدایت می کند.
بازاریابی عبارت است از فرایندی که طی آن افراد و گروهها، از طریق تولید و مبادله کالا و فایده با دیگران، خواسته ها و نیازهای خود را تامین می کنند.
درباره این سایت